روزانه های سینمایی
در قامت تهیه کننده سینما

در قامت تهیه کننده سینما

موسسه رسانه های تصویری در عمر ۲۰ ساله خود اتفاقی شبیه به آنچه که این روزها در حال وقوع است به خود ندیده بود. سه فیلم سینمایی به تهیه کنندگی و مشارکت و سرمایه گذاری موسسه رسانه های تصویری امسال در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند.

از بین این فیلم ها "برلین منهای هفت" در خارج از کشور تولیده شده و با توجه به نوسانات قیمت ارز احتمالاً باید هزینه قابل توجهی صرف آن شده باشد . پیش از این بعضی از موسسات ویدیو رسانه از جمله هنرنمای پارسیان و قرن ۲۱ در مواردی یا در پروژه های سینمایی مشارکت می کردند و یا آنکه پیشاپیش با خرید رایت ویدیویی فیلم های در حال ساخت، مشارکتی به روش غیر مستقیم را برمی گزیدند.

دبیر جشنواره سی و یکم که در عین حال مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری نیز است، هفته گذشته در مصاحبه با این خبرگزاری از موسسات تولید کننده فیلم که در عین حال مجری جشنواره های فیلم در سال های گذشته بوده اند، انتقاد کرده بود.

فارغ از اینکه ورود موسسه رسانه های تصویری در تولید فیلم با سایر وظایف و ماموریت های آن می تواند هم افزایی داشته باشد یا نه، امید می رود هر سه فیلم در اکران عمومی و شبکه نمایش خانگی با اقبال مخاطبان روبرو گردند.کد۸۲۳

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید