روزانه های سینمایی
پیوندهای تازه و حذف شده در روزانه های سینمایی

پیوندهای تازه و حذف شده در روزانه های سینمایی

در بخش پیوندهای "روزانه های سینمایی" از این پس می توانید؛ با یک کلیک سایت موسسات؛ "قرن ۲۱"، "قرن جدید" و " پرتو آبی" را ملاحظه کنید. با کمال تاسف سایت " مدیا رسانه" به دلیل به روز نشدن در مدت طولانی فعلاً از دسترس روزانه های سینمایی خارج شد.

همچنین درگاه الکترونیکی "سامانه ویدیو رسانه کوشاوار ایران" که یکی از سایت های مرجع نمایش خانگی ایران محسوب می شود، به فهرست پیوندها افزوده گردید.کد ۸۱۰

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام خدمت جناب آقای فروتن ، آیا در بخش پیوند های روزانه های سینمایی جائی برای سامانه ویدئو رسانه کوشاوار ایران وجود دارد؟ تا از این طریق بتوانیم با همکاران ویدئو رسانه بیشتر ارتباط داشته باشیم. در ضمن در بخش لینک های سریع سامانه ویدئورسانه کوشاوار ایران در قسمت  لینک سایت های مرتبط با ویدئو رسانه و سینما آورده شده که بزودی لینک های بیشتری به آن ، بصورت طبقه بندی شده اضافه خواهد شد ، دوستان اگردر این قسمت لینک سایتشان بود آن را چک کنند واگر نبود لینک سایتشان را ارسال کنند تا در طبقه بندی مورد نظر قرار گیرد. آدرس سامانه: videoresaneh.ir

    با تشکر: علیزاده

  • متشکرم ، انشاءالله با کمک همه دوستان ویدئو رسانه ای و سینمائی،" سامانه ویدئو رسانه کوشاوارایران" ،بتواند وظیفه اطلاع رسانی خود را برای تمامی موسسات بدرستی انجام دهد.

     

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید