روزانه های سینمایی
اگر تجمع می کردیم می گفتیم که…

اگر تجمع می کردیم می گفتیم که…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران در  تجمعی که قرار بود ساعت ۱۰ بامداد یکشنبه ۱۲ آذرماه در مقابل سازمان سینمایی برگزار شود، طرح موارد مهم و متعددی همچون: درخواست ارتقای وضعیت اداری شبکه نمایش خانگی از دفتر به معاونت در ساختار سازمان سینمایی، تصویب فوری و بی قید و شرط دستور العمل پیشنهادی تامین ضوابط برنامه های ویدئویی که از سوی اتحادیه ویدئو رسانه قریب به دو ماه پیش تحویل سازمان سینمایی شده، روشن شدن وضعیت صدور مجوز از مجاری مختلف در وزارت ارشاد ، عدم دخالت سازمان سینمایی در توزیع رایت فیلم های خارجی به موسسات، پایان دادن به بی توجهی ها نسبت به شبکه سینمای خانگی از سوی رییس سازمان سینمایی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تقویت سیستم مبارزه با تکثیر غیر مجاز محصولات شبکه نمایش خانگی در دستور کار تجمع کنندگان قرار گرفته بود که با درخواست چند تن از مسئولان سازمان سینمایی از اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران مبنی بر برگزاری نشست فوری رییس و مدیران سازمان سینمایی با مدیران موسسات ویدئو رسانه کشور ظرف ۴۸ ساعت آینده تجمع مذکور با تصمیم هیات مدیره و رییس اتحادیه به تعویق افتاد.

بر پایه این گزارش  در صورت عدم رسیدگی به موضوعات مطرح شده و برگزار نشدن نشست مشترک، تجمع مذکور در اسرع وقت برگزار خواهد شد. کد ۷۶۸

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید