روزانه های سینمایی
تهیه کنندگان سینما در حسرت تبلیغات سریال های شبکه

تهیه کنندگان سینما در حسرت تبلیغات سریال های شبکه

تهیه کننده فیلم سینمایی روزهای زندگی که از امروز به اکران عمومی درآمده است ، مدعی است تبلیغات این فیلم و سایر فیلم های سینمایی به گرد تبلیغ سریال هایی چون قهوه تلخ و ساخت ایران نمیرسد. سعید سعدی در ادامه گفته است؛ چون فیلم توسط بخش خصوصی ساخته شده است، چاره ای ندارد که از محل فروش فیلم به تب تبلیغات دامن بزند.

در کلام ایشان دو نکته نهفته است اولا، مقایسه ایشان قیاس مع الفارق است. سریال هایی که طی چند ماه مهمان خانه های مردم هستند و تلویزیون و دولت هیچ کمکی به آنها نمی کند، ناگزیرند به تبلیغات پر حجم روی آورند. ثانیاً تا آن جایی که ما میدانیم فیلم ارزشمند روزهای زندگی محصول سیما فیلم است.! پس بخش خصوصی در این میان چه نقشی را ایفا کرده است. کد ۳۹۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید