روزانه های سینمایی
خوبه! خلاف کار هم شدیم!

خوبه! خلاف کار هم شدیم!

شبکه نمایش خانگی محل "خلافکاران" می شود!

این تیتر مطلبی است که خبرگزاری مهر برای آغاز تولید یک فیلم ویدیویی برگزیده است. ضمن پوزش از دست اندرکاران شبکه متن خبر منتشره مهر، بدین شرح است:

فیلم ویدئویی" خلافکاران" به کارگردانی همایون مجابی و تهیه کنندگی داریوش بابائیان برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

بابائیان در این باره به خبرنگار مهر گفت: به زودی قرار است تصویربرداری تله فیلم " خلافکاران" به کارگردانی همایون مجابی را آغاز کنیم. بازیگران این فیلم تلویزیونی که برای پخش در شبکه ویدئویی ساخته می شوند به زودی مشخص خواهند شد.کد خبر ۳۶۰

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام
    اقای فروتن  تورو خدا  این سانسور بیجهت رو کنار بگذارین  هر چی فیلم درسینما اکران میشوند چرا باید دوباره اصلاحیه بخورن اصلاحیه نیست  راه رفتن روی اعصاب مخاطب است  این فیلمها که درسینما دیده شده اند پس این سانسورها برای چی است  اون از پیتزا مخلوط- و دهها اثر دیگر حالا هم سعادت اباد  مثلا نمیدونم این صحنه هم در سعادت اباد که حذف شده است چه دلیلی داشت دوست دارم یه نفر دلیلی بیاورد  شما دست تلویزیون رو از پشت بستید   شما دیگه نباید مثل تلویزیون باشید!  خواهش میکنم این اصلاحیه  رو بردارین خود فیلم ان دقیقه در ارشاد سر اکران ممیزی میخورد دیگه شما کوتاه بیاید  ممنون

  • از دیدن تبلیغ فیلم جرم و خبر پخش این فیلم توسط فیلمسازان جوان لرزه بر اندامم افتاد! موسسات خوبمان مانند هنرنمای پارسیان و قرن ۲۱ ظاهرا در خواب ناز هستند و موسسات معلوم الحال بتمامی فیلمهای ارزشمند این چند مدت را خریداری(بخوانید حرام!) کردند. ایکاش محدودیتی برای اینگونه موسسسات قائل میشدید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید