روزانه های سینمایی
چراغ سبز به ۷ فیلم ویدیویی جدید

چراغ سبز به ۷ فیلم ویدیویی جدید

سومین جلسه شورای نمایش خانگی با مصوبات تازه ای روبرو بود. در نشست اخیر با ساخت دو فیلم ویدیویی موافقت شد و برای پنج فیلم ویدیویی پروانه نمایش صادر شد.

به موجب این گزارش تهیه کنندگان مجموعه “شاهگوش” با دریافت پروانه قسمت بیست و سوم سریال، فرصت کافی برای تبلیغ و بازاریابی مجموعه ای که در حال حاضر قسمت ۱۸ آن در معرض فروش قرار گرفته است، یافته اند.

نکته جالب توجه در لابلای مصوبات شورا؛ صدور مجوز توزیع دو قسمت اول سریالی با نام آقای آفتاب به کارگردانی فرشاد اسدالله پور است. تهیه کننده این مجموعه جدید جهانگیر کوثری تهیه کننده نام آشنای سینمای کشورمان است اما نگاهی به کارنامه حرفه ای کارگردان مجموعه، گویای تجربه اندوزی او در مقام برنامه ریز و نیز دستیار کارگردان در چند فیلم سینمایی است. اسدالله پور سابقه بازیگری در چند پروژه تولیدی را نیز داراست.

شاید جذاب ترین اثری که به موجب مصوبه مزبور در آینده نزدیک توزیع آن به یک اتفاق در شبکه بدل خواهدشد؛ پخش ویزه برنامه های کلاه قرمزی و پسر خاله ویژه جام جهانی است. این برنامه قبل از نمایش در تلویزیون ابتدا در نمایش خانگی رونمایی می شود. با توجه به آغاز بازی های جام جهانی در برزیل طی یک ماه آینده، پیش بینی می شود ناشر این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن به پخش این اثر دیدنی دست بزند.

مشروح گزارش جلسه سوم شورا (اینجا)بخوانید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام خدمت روابط عمومی هنر اول
    ۱-ممکنه بفرمایید که آیا همزمان با انتشار خبر دو فیلم ایرانی فیلم خارجی نیز رونمایی خواهد شد؟
    ۲-میتوانید بگویید که علاوه بر فیلم هایی که در سایت زدید فیلم خارجی دیگری هم برای توزیع دارید؟میتونید نام ببرید؟
    ۳- آیا فیلم عملیات مخفی رو سینما ۲۴ توزیع خواهد کرد؟
    ۴- آیا فصل شکار و هانگر گیم۲ پروانه گرفتند؟
    خیلی ممنونم.

  • با سلام خدمت روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر

    شنیدم که قلب یخی در ادامه توسط موسسه شما توزیع می شود ؟ درست است این خبر ؟ لطفا تاریخ دقیق توزیع رو اعلام کنید روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر خواهشا به سوالات من جواب بدهید من بی صبرانه منتظرم تو رو خدا جواب بدید

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید