روزانه های سینمایی
آغاز ماراتن و رقابت سه شرکت پخش

آغاز ماراتن و رقابت سه شرکت پخش

بعد از یک فترت ۲۰ روزه در شبکه نمایش خانگی و عطف همه توجهات به برگزاری جشنواره فیلم فجر، از فردا دوره تازه ای برای شبکه آغاز می شود. اگر فرض را بر صحت اخبار رسمی و غیر رسمی منتشر شده بگذاریم، محصولات تازه ای رقابت را در بازار آغاز خواهند کرد.

هنرنمای پارسیان با پخش اختصاصی خود یکی از دو عنوان “زن، مرد زندگی” و یا “دربند” را سرانجام به مراکز عرضه می سپارد. هنرنما.. پیشتر اعلان بزودی هر دو اثر را در تبلیغات محیطی مورد توجه قرار داده بود.

رقیب دیگر این موسسه در پخش، آماده توزیع فیلم “بی تابی بیتا” است. “هنر اول” ماموریت دارد در کوتاهترین زمان ممکن پنجمین فیلم سینمایی مهرداد فرید را روانه بازار کند.

پخش حرفه ای “دنیای هنر” هم روزهای شلوغی را پیش رو دارد. عوامل زحمتکش در این پخش؛ اول هفته را با توزیع” بشارت به شهروند هزاره سوم” شروع می کنند و روزهای پایانی هفته را با عرضه قسمت یازدهم مجموعه “شاهگوش” به کام مخاطبان شیرین می کنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و تشکر از شما،ایا مقدور است بفرمایید تیراژ سریال شاهگوش و شوخی کردم در حال حاضر به چه حدی رسیده است؟

    • سلام تقریبی و غیر رسمی عرض می کنم که شاهگوش رقم ۴۰۰ هزار نسخه را مدتی است پشت سر گذاشته و شوخی کردم در مرز ۳۰۰ هزار نسخه باقی مانده است. پیش از این اعلام تیراژ مطبوعات محرمانه بود و اخیراً این رفتار به شبکه نمایش خانگی نیز سرایت کرده است.!

  • با سلام و احترام
    در مورد سریال شاهگوش نمی‌توانم اظهار نظر کنم ولی در مورد شوخی کردم استقبال بسیار خوبی توسط مخاطبین شده و تقریبا در حدود دو برابر پیش‌بینی حضرتعالی توسط خریداران نسخه اصلی تهیه شده است. این در حالی است که آمارهای ویدیو های مجموعه اول شوخی کردم روی یوتیوب حدود ۱۰۰ هزار مشاهده و
    آمار تقریبی مشاهده‌ی غیر قانونی شوخی کردم تا امروز برای دو مجموعه نخست بالغ بر ۲۰۰ هزار مشاهده می‌شود.
    شاید مقایسه‌ی این دو مجموعه با هم به دلیل تفاوت ژانر و قالب و مدت حضور که ۹ مجموعه برای شاهگوش و ۳ مجموعه برای شوخی کردم است صحیح نباشد، اما حضور همزمان در شلف فروشگاه‌ها و استقبال مردم، نویدبخش روزهای خوب برای شبکه است.

    با سپاس

  • اصلاح بفرمائید چهارمین فیلم سینمایی مهرداد فرید: آرامش در میان مردگان، از ما بهترون و زن ها شگفت انگیزند که به ترتیب از موسسات رسانه های تصویری، تصویر دنیای هنر و لوح طلایی پخش شده اند.

  • به هر حال فضا رقابتی شده است…
    ولی به نظر من این دو مجموعه واقعاً به دل مردم نشسته است و مردم با این دو سریال ارتباط برقرار می کند…به نظر من…خسته نباشید!؟!

  • جناب فروتن
    آنچه من از روال چند ساله مراکز پخش شبکه نمایش خانگی در اسفند ماه به خاطر دارم بیشتر تداعی کننده دو سرعت است تا ماراتن…

  • سلام آقای فروتن گل…
    خبرهایی شنیده میشه مبنی بر اینکه پخش دنیای هنر اعلام کرده مجموعه ۱۲ سریال قلب یخی روز ۱۲ اسفند توزیع خواهد شد.
    آیا این خبر صحت داره؟؟؟

  • سلام آقای اخباری همانطور که میدانید شما سریال انیمیشنی The Adventures of Tintin محصول سال ۱۹۹۱ را با اسم ماجراهای تن تن و میلو عرضه کردید اما از تن تن یک سریال انیمیشنی قدیمی تر به اسم Hergé’s Adventures of Tintinمحصول ۱۹۵۷ که شامل هفت قسمت می باشد که این سریال یک بار قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ پخش شده است…آیا امکان دوبله این عنوان وجود دارد؟
    همچنین شما انیمیشن هرکول محصول ۱۹۹۷ والت دیسنی را عرضه نموده اید و آیا احتمال عرضه قسمت دوم این انیمیشن به اسم Hercules: Zero to Hero محصول ۱۹۹۸ والت دیسنی وجود دارد.

    • البته اگر قرار به پخش آثار دوبله ی قدیمی باشد بهتر است که با همان دوبله ی اول پخش شوند. تفاوت چشمگیری میان دوبله در گذشته و حال وجود دارد. بطور مثال در بیش از ۹۰ درصد کارهای دوبله ی قرن ۲۱ گویندگی نقش اول به عهده ی استاد جلیلوند می باشد.

  • هانگرگیم ۲ ، جاستین و شوالیه های دلاور ، بوقلمون های زبل کی عرضه می شود؟
    سوط کاخ سفید از موسسه شما عرضه می شود؟
    آیا امکان عرضه پادشاه شنها وجود دارد؟
    با تشکر از شما
    آقای اخباری عزیز

  • آقای اخباری فیلم سینمایی ماجراهای تن تن و میلو (پرتقال آبی) آیا پخش سراسری شده یا تنها در تهران توزیع شده است اخر من در شهر تالش در استان گیلان زندگی می کنم و این فیلم در اینجا موجود نیست!!

  • با سلام خدمت آقای اخباری عزیز به صورت کامل بگید برای توزیع سال ۹۳ چه آثاری رو برای پخش دارید یعنی لیست فیلم ها تون رو بگید فکر کنم حرفه ای تر باشه به این شکل اگه لطف کنید آیدی تون رو در مسنجر در ادرس وبلاگم بگذارید ممنون امیر

  • یک جمله دیگه هم بگم یادم رفت چرا به سمت فیلم های فاخر ۲۰۱۳ سوق ندارید فیلم های اکشن رده ب وفیلم های گیشه ای خوبه اما قرن ۲۱ به فیلم های هنری هم سابقا توجه فراوانی داشت امیدوارم باز هم این اتفاق با دوبله های فاخر صورت بگیره.

  • من خودم بیشتر طرفدار انیمیشن هستم….
    کم نیستن کسانی که عاشق انیمیشنن ….من خودم ترجیح میدم انیمیشن ببینم .اگه بیشتر از انیمیشن ها حمایت کنید منون میشم!
    دوبله اش هم فقط گروه سورن!

  • انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ روز سه شنبه ۶ اسفندماه به صورت سراسری توسط شرکت هنر اول توزیع می گردد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید