روزانه های سینمایی
شوخی کردم جا ماند-ویرایش دوم

شوخی کردم جا ماند-ویرایش دوم

در حالی که انتظار می رفت، به روال هفته های گذشته قسمت سوم مجموعه “شوخی کردم” در هفته جاری توزیع گردد، این اتفاق نیفتاد و خلاء بازار را سریال رقیب پرکرد.

به موجب این گزارش، با توزیع قسمت دهم مجموعه دیدنی “شاهگوش” در روز چهارشنبه جاری، احتمال توزیع قسمت سوم مجموعه “شوخی کردم” در این هفته به صفر رسید.

عوامل پخش مجموعه جدید “مهران مدیری” هنوز به طور رسمی در باره تاخیر در عرضه مجموعه توضیحی نداده اند. انتظار می رود با توجه به عدم توزیع فیلم سینمایی ایرانی و نیز ویدیویی جدید در روزهای پایانی این هفته بیشترین بهره را از بازار خلوت این روزها، سرمایه گذاران مجموعه “شاهگوش” ببرند. پیش از این در سایت اختصاصی مجموعه “شوخی کردم” مخاطبان به فواصل طولانی در پخش مجموعه اعتراض کرده بودند.

این گزارش می افزاید؛ بعد از حضور الهام پاوه نژاد، رضا رویگری، هانیه توسلی و رضا کیانیان، آسمان مجموعه با حضور ستاره های سینما و تلویزیون جذاب و دیدنی شده است.

خاطر نشان می سازد ؛ ده روز پیش شصت و یکمین فیلم سینمایی ایرانی تحت عنوان “نازنین” در شبکه توزیع شده بود.

دقایقی پس از انتشار این یادداشت، پاسخی از سوی روابط عمومی پروژه “شوخی کردم” دریافت شد که متن آن را در ذیل این یادداشت می خوانید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام و احترام
    توزیع دو مجموعه‌ی نخست شوخی کردم برای آشنایی بیشتر مخاطبان با آن در فواصل ۱۵ تا ۲۰ روز برنامه‌ریزی شده بود و بر همین اساس اجرا شده است.
    استقبال غافلگیر کننده از مجموعه‌ی نخست شوخی کردم و رضایت مخاطبان از موضوع مجموعه دوم بر آن داشت تا با توجه به لزوم جمع‌آوری محصول در توزیع‌های بعدی زمان بیشتری به در دسترس بودن این دو مجموعه داده شود. در هر حال با توجه به اخذ پروانه‌ی سه مجموعه‌ی بعدی و تولید آنها، توزیع مجموعه‌های سوم به بعد با فواصل تقریبا ۱۰ روزه که برای پخش سریال مناسب است امکانپذیر است. مضافا اینکه با هماهنگی شرکت‌های پخش تلاش می‌شود دو مجموعه شوخی کردم و شاهگوش حتی‌الامکان در یک هفته توزیع نشوند.
    مجموعه‌ی سوم همانطور که در اخبار اوایل هفته جاری درج شده بود روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه توزیع می‌شود.

  • با سلام . آقای فروتن ، به نظر می رسد که مشکل اصلی زمان عرضه نیست . بنده دو قسمت اول را خیلی خوب فروختم اما از قسمت سوم هنوز هیچی نفروخته ام! مشتریانی که دو قسمت اول را تهیه کرده بودند از کار رضایت نداشتند و حالا حاضر به تهیه قسمت سوم نیستند . فکر می کنم در توزیع قسمت های چهارم و پنجم این عدم استقبال شدیداً به چشم خواهد آمد .
    در ضمن برگزیدگان ششمین دوره جشنواره وبلاگی افتخار زرین سینمای ایران اعلام شدند …
    با تشکر .

      • با سلام و احترام
        نظرات و پیشنهادات مخاطبان از طرق مختلف از جمله در سایت سریال در بخش ایده‌های شما (http://shookhikardam.tv/fa-ir/your-idea/) و همچنین نظرسنجی و کامنت ذیل مطالب جمع‌آوری شده و به گروه سازنده منتقل میشود. بخشی از این بازخوردها در مجموعه چهارم و پنجم و پس از آن به تدریج منتشر میشود.
        با توجه به ساختار آیتمی و همچنین تنوع موضوعات، استقبال متفاوت از مجموعه‌های مختلف دور از انتظار نیست. و البته تنوع سلایق و جلب رضایت بخش عمده ی مخاطبان شبکه نمایش خانگی نیز، قطعا نیاز به تلاش و مراقبت بیشتر دارد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید