روزانه های سینمایی
نمایش خانگی در دهه فجر

نمایش خانگی در دهه فجر

دهه فجر را تحویل سال سینمای ایران دانسته و عقیده عمومی آن است که توجه اغلب سینما دوستان در این ایام متوجه جشنواره فیلم فجر و برنامه سینماهای درگیر در آن می شود. در سالجاری که همزمان جشنواره در سایر استان های کشور البته با چند روز تاخیر برگزار می شود، سینمادوستان شهرستانی هم اولویت خود را تماشای تازه ترین محصولات سینمای ایران در سینما می دانند. بی تردید در این میان ترجیح صاحبان درآمدهای کم و متوسط آن است که بلیط فیلم های جشنواره را تهیه کنند و سایر مصارف فرهنگی را به بعد موکول کنند.

این مقدمه گفته شد تا موسسات ویدیو رسانه و شرکت های پخش بدانند که در ده روز پیش رو توزیع فیلم شاید با ریسک همراه باشد و قدری آهنگ فروش فیلم را در مراکز عرضه با کندی همراه سازد. بازار ویدیو در هفته گذشته فیلم سینمایی “نازنین” را به خود دید. فیلم متوسط الحالی که شاید تنها رقیب جدی او در روزهای آینده چیزی جز فیلم “دربند” نباشد.

خاطر نشان می سازد؛ از روز گذشته نیز مدیران تعدادی از مدیران ویدیو رسانه در غرفه های اختصاصی خود در بازار فیلم فجر مستقر شده اند و مشغول گفتگو و مذاکره با نمایندگان شرکت های خارجی و مهمانان حاضر در بازار هستند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید