روزانه های سینمایی
فانوسی که آقای مدیر عامل روشن می کند

فانوسی که آقای مدیر عامل روشن می کند

مسافر آستانه مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری در دولت یازدهم با شنوندگان رادیو صحبت می کند. به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، میهمان برنامه "فانوس" که چهارشنبه شب از این رادیو پخش می شود، مسافر آستانه است

حسین مسافر آستانه نویسنده و کارگردان خوشنام تئاتر و دارای سوابق مدیریتی در زمینه نمایش، دو ماه پیش به عنوان مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری انتخاب شد. از آن زمان تاکنون سوالات زیادی در باره آینده کاری موسسه در اذهان فعالان نمایش خانگی کشور نقش بسته است. در اطلاعیه رادیو نمایش به بحث در باره فناوری های نوین در زمینه نمایش فیلم، دلایل ضعف اطلاع رسانی در حوزه نمایش خانگی اشاره شده است.

خاطر نشان می سازد به دلیل پخش زنده برنامه، علاقمندان می توانند سوالات و دیدگاه های خود را بصورت پیامک یا تلفنی با استودیوی برنامه در میان بگذارند.

روزانه های سینمایی در یادداشت جداگانه ای به بررسی و تحلیل محتوای سخنان مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری در برنامه مزبور خواهد پرداخت. فانوس ساعت ۲۲:۳۰ از موج ۱۰۷.۵ پخش می شود.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید