روزانه های سینمایی
چهارشنبه با طعم فیلم و سریال تازه

چهارشنبه با طعم فیلم و سریال تازه

چهارشنبه هفته جاری سینماهای کشور با دو فیلم جدید پذیرای تماشاگران خواهند بود. همزمان به موجب اعلام منتشره قسمت سوم سریال شاهگوش نیز بر پیشخوان های فروش خواهد نشست.

به موجب این گزارش؛ فیلم های "عملیات مهد کودک" به کارگردانی فرزاد اژدری و نیز "نازنین" ساخته مهدی گلستانی نمایش عمومی شان را از چهارشنبه این هفته آغاز می کنند.

اکران این فیلم ها پس از آغاز نمایش "استرداد"، "ترنج" و "تنهای تنهای تنها" از یکشنبه هفته جاری، سبب تغییر چهره سینماهای کشور خواهد شد.

در نمایش خانگی پس از بازتاب های گسترده ای که قسمت دوم شاهگوش به همراه داشت و تنی چند از عوامل سریال به دفاع از اثر پرداختند، مخاطبان کنجکاوانه در انتظار تماشای قسمت سوم سریال هستند. میرباقری سازنده اثر از تماشاگران خواسته است از قضاوت زود هنگام دست برداشته و جمع بندی را به پایان پخش مجموعه موکول کنند.

در صفحات منتسب به عوامل سریال در شبکه های اجتماعی بحث میان منتقدان و طرفداران سریال با شدت و حدت تمام ادامه دارد. گزارش های میدانی خبر از رضایت بیشتر مخاطبان از قسمت دوم سریال در مقایسه با قسمت اول دارد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید