روزانه های سینمایی
سریالی که ۳۰۰ هزار بار دانلود شد

سریالی که ۳۰۰ هزار بار دانلود شد

تهیه کننده سریال "قلب یخی" در گفتگویی اظهار داشته است به موجب یک گزارش فنی فصل سوم سریال ۳۰۰ هزار بار دانلود شده  است و نمایندگی های هر شهرستان نیز فقط ۵۰ نسخه خریداری می کردند.!

از اینکه بالاخره یک نفر به صرافت کسب اطلاعات و آمار در زمینه دسترسی غیر قانونی به محصولات شبکه در فضای مجازی افتاده است، باید شاکر بود. زیرا هر گونه تصمیم گیری مادام که متکی به واقعیات ملموس و مستند نباشد، فاقد ارزش علمی است و امکان شکست آن وجود دارد.

نکته دیگر در این رابطه علاوه بر تاراج و تصرف غیرقانونی متخلفان، تغیر سبک و عادات تماشای فیلم توسط عده قابل توجهی از کاربران و مخاطبان است که مایلند فیلم را از طریق دانلود ملاحظه کنند و بعضاً بهای آن را نیز بپردازند. در این خصوص موسسات ویدیو رسانه دیر یا زود باید همانند کشورهای توسعه یافته به صرافت ارائه چنین خدماتی به مشتریان محصولات خود افتاده و تمام تخم مرغ هایشان را در سبد تولید و تکثیر فیلم در فرمت لوح فشرده قرار ندهند.

خبر خوش در مصاحبه اخیر تهیه کننده قلب یخی ارائه ۵ قسمت پایانی (۱۰ اپیزود) سریال برای اخذ مجوز به سازمان سینمایی است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  •  

    سلام

    جناب فروتن  ودوستان عزیز آش به این شوری هم که آقای طباطبایی میفرمایند نیست.اینکه بعضی شهرستانها تعداد۵۰عددخریداری نموده اند باید بررسی شود ونمایندگان شهرستانها توضیح دهندولی یکی دو شهرستانی که بنده ازدوستان سوال کردم  این خبرها نیست وحداقل چندهزارفروش رفته.دلیل تقاضای کم مجموعه دراوایل هم بدلیل شرایط تسویه نقدی  وکم شدن سود نمایندگان بودواین بی مدیریتی سبب  افت آمار اولیه شد.بهتره آقای طباطبایی بجای فرافکنی وعوامفریبی بقیه سریال راادامه بدهندوتوزیع نمایند.جناب طباطبایی  دلیل افت آمارروفقط دانلودوکپی ندانید  دروغ گفتن به مخاطب واینکه فصل دوم این مجموعه بدون پایان بندی تمام شد وبعدا هم گفته شد فصل سوم قلب یخی    یعنی ادامه مجموعه قبلی که متاسفانه بیننده  با حرفهای آقای یاری مواجه میشه که فصل جدید قلب یخی ربطی به فصل قبلی نداره!!!!!!  شما میخاستید تیزاژخوددرمجموعه دوم قلب یخی را باخودهمراه کنید که چنین دروغی به خورد مخاطب دادید………   قبلا هم گفتم با توجه به قرارداد تهیه کننده قلب یخی که پس ازاتمام این مجموعه بایدپاسخگوی اسپانسر مجموعه باشه توزیع این سریال به تعویق افتاده وفکرنکنم حالاحالاها تمام بشه.بعدازیه مدتی یه مجموعه میاد دیگه میره تا………………

    درضمن تهیه کنندگانی که درشبکه نمایش خانگی سرمایه گذاری میکنند آگاهند به شرایط موجود کپی ودانلود واینکه اگه مجموعه ای بااقبال عمومی روبرونشه همه ش گفته میشه کپی غیرقانونی ضربه زو واین حرفا……………  خیر اینطور نیست.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید