روزانه های سینمایی
چقدر می گیری بخندانی

چقدر می گیری بخندانی

سری هفدهم سریال "ویلای من" شامگاه شنبه در سطح شهر توزیع شد تا گلرنگ رسانه به وعده پیشین خود عمل نموده باشد و راه برای توزیع سایر عناوین سینمایی ایرانی به مناسبت عید سعید فطر باز گردد. اگر محدودیت تردد در سطح شهر تهران به خاطر مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب، سبب وقفه در توزیع  و برنامه پخش شرکت ها نشود، بعید نیست که پس از مدت ها بازار فیلمی ایرانی را به خود ببیند.

بینندگانی که در دو سه هفته گذشته اوقات فراغتشان را با تکیه کلام های بازیگران "دودکش" و اشک حسرت و ندامت اردلان در سریال "مادرانه" پر کرده اند، بد جوری به تغییر ذائقه نیازمندند. استقبال غیر قابل پیش بینی از کمدی "جا ب جا" در سینماهای تهران این پیام را به همراه دارد که مردم هنوز برای تماشای فیلم کمدی عطش دارند و در وانفسای گرفتاری های ریز و درشت زندگی، هیچ چیز بهتر از فیلمی شاد و مفرح نمی تواند برای ساعتی آنها را از قیل و قال زندگی دور کند.

در میان فیلم های در نوبت توزیع شبکه نمایش خانگی "ضد گلوله" واجد چنین صفتی است و می تواند به بهداشت روانی جامعه و شادابی آن کمک نماید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید