روزانه های سینمایی
گل بود و به سبزه نیز آراسته شد

گل بود و به سبزه نیز آراسته شد

اگر پیش از این بهانه برای عرضه نسخه بی کیفیت فیلم های روز جهان پیش دستی نسبت به شبکه زیرزمینی بود و هدف خلع سلاح کردن شبکه مزبور بود، حالا رقیب تازه ای برای موسسات ویدیو رسانه دست و پا شده است. رقیبی که البته زیر زمینی نیست و اصراری هم ندارد که در پس پرده فعالیت کند.

اگر خبر یکی از کاربران شهرستانی صحت داشته باشد و نسخه پرده ای و بی کیفیت انیمیشن" epic" با مجوز مرکز رسانه های دیجیتال هم در بازار توزیع شده باشد، فقط می توان گفت که گل بود و به سبزه نیز آراسته شد.

تلاش ها برای متقاعد کردن و منع مرکز فوق از ورود به حریم آثار سینمایی در دولت دهم متاسفانه به نتیجه نرسید، شاید در دولت تدبیر و امید، فرجی حاصل شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام مجدد . بنده کیفیت پرده ای را تایید می کنم اما تا جایی که روی بسته بندی درج شده این محصول به عنوان نرم افزار عرضه نشده و متعلق به شرکت هنرنمای پارسیان است .

    شرکت کلک خیار انیمه "برفراز تپه پاپی" را عرضه کرده که از نظر کیفیت دوبله و تصویر قابل قبول است هرچند اصل کار مشکل دارد .

    اما اخیراً انیمیشن دیگری تحت عنوان "افسانه پرنس کوچک" توسط ویدئو رسانه پارسیان عرضه شده که دنباله بسیار پرت و پلا و گنگ و ناقصی از انیمه "افسانه کریستینا" می باشد و اصلاً معلوم نیست این شرکت با چه رویی چنین محصولی را وارد بازار کرده است!!!

    همچنین اخیراً مشاهده شده که برخی عناوین قدیمی فیلم های خارجی با نام جدید و تحت عنوان پخش اول وارد بازار شده اند که فقط باعث بی اعتمادی هرچه بیشتر مخاطبان به شبکه می شوند .

    در پایان باید اعتراف کنم اگر ساعت برنارد را داشتم پا می شدم می رفتم ژاپن و از یک مغازه انیمه فروشی تا می توانستم کش می رفتم! آخر خسته شدم از بس نشستم قسمت های تکراری و ناقص آواتار ، گاندام ، ربوتک ، افسانه یوگی ، ناروتو ، گایست ، شکار و شکارچی ، دوازده قلمرو و … را تماشا کردم و به خودم وعده دادم که بزودی بخش های جدیدش وارد بازار می شود!

  • با عرض سلام خدمت شما جناب فرتن 

    متاسفانه بعد توزیع نسخه انمیشن دلیر از شرکت پرتو آبی یک موسسه از رسانهای دیجیتال این نسخه را با کیفیت نا مناسب و قیمت پایین تر وارد بازار کر د

    حالا این موضوع در حال باب شدن هست و برای عنوان انیمیشن شرکت هنر نمای پارسان نیز اتفاق افتاده و اگر چاره ای اندیشه نشود متاسفانه باید گفت 

    هر دم از این باغ بری میرسد ، تازه تر از تازه تری میرسد ….

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید