روزانه های سینمایی
سریال میرباقری این بار در نمایش خانگی

سریال میرباقری این بار در نمایش خانگی

به گزارش خبرنگار سینما پرس، این روزها داود میرباقری مشغول پروژه فاخر سلمان فارسی است و براساس خبری که در سینماپرس منتشر شد وی برای ساخت یک سریال که ریشه های طنز نیز دارد وارد شبکه نمایش خانگی شد که از سوی یکی از رسانه ها تکذیب شد اما با وجود این تکذیب ها فرهاد اصلانی پنج شنبه  30 خرداد سال ۹۲ مقابل دوربین میرباقری برای این سریال شبکه نمایش خانگی می رود.

سریال داود میرباقری که وی حاضر نشد نام آن را فاش کند اواخر هفته با حضور فرهاد اصلانی کلید می خورد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم که هنوز عوامل و نام آن اعلام نشده است روز پنج شنبه با حضور فرهاد اصلانی کلید می خورد.

داود میرباقری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من حرفی برای پاسخ دادن به شما ندارم.

گفتنی است که این کارگردان خبر سینماپرس را تکذیب نکرد و تنها در مورد دلیل سکوت رسانه ای اش اظهار کرد: فعلا ترجیح می دهم حرفی نزنم چرا که هیچ چیز قطعی نیست. البته وی خبر ساخت سریالش را تایید هم نکرد.

چهارم اردیبهشت ماه در خبری از سوی سینماپرس عنوان شد که داوود میرباقری کارگردان سریال تلویزیونی مختارنامه در تدارک ساخت سریالی برای شبکه نمایش خانگی است اما این کارگردان خبری از این پروژه اعلام نکرده و گفته بود هنوز به قطعیت برای ساخت آن نرسیده است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن توی یک سایتی خوندم که دیگه هیچ سریال خارجی ای تو شبکه نمیش خانگی توزیع نخواهد شد چون سیاست ارشاد اینه مثل اینکه! اگه واقعیت داره یعنی الان سریال لاست و ۲۴ دامش دوبله نخواهد شد؟

  • جناب فروتن عزیز این خبر صحت دارد که مجری طرح سریال قلب یخی که پشت صحنه قلب یخی بعد از اتمام سریال در یک پک جداگانه واردشبکه خانگی می شود ؟ و اینکه سریال قلب یخی چند قسمت است کلا ؟

  • بله آخه من تو خبرها خونده بودم که مجری طرحش گفته بعد از اتمام سریال قلب یخی در یک پک جداگانه قسمتی از پشت صحنه را پخش می کنیم آقای فروتن منتظر پشت صحنه اش باشیم یا مثل فصل دوم که آقای طباطبایی گفتند پس از پایان فصل دوم پشت صحنه فصل دوم را پخش می کنیم و هیچی پخش نکردن پس از اتمام سریال ، الان هم منتظر نباشیم ؟ 

    ممنون میشم جواب بدید جناب فروتن عزیز 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید