روزانه های سینمایی
مجمع عمومی سالانه عادی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران

مجمع عمومی سالانه عادی اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران

مجمع عمومی سالانه اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران ساعت ۱۵ روز چهارشنبه اول خرداد ماه سالجاری در هتل ونوس تهران برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران ، مصطفی محمودی دبیر اتحادیه با اعلام این خبر گفت: مجمع عمومی سالانه عادی اتحادیه مطابق روال سالانه برگزار می شود و طی آن گزارش سالانه بازرس، به همراه گزارش عملکرد اجرایی هیات مدیره در سال ۹۱ و گزارش مالی سال ۹۲ به اعضای مجمع ارائه خواهد شد. همچنین تصویب بودجه سال ۹۲ اتحادیه نیز از دیگر دستورات مجمع عمومی خواهد بود.

دبیر اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران افزود: با اتمام دوره یکساله بازرس اتحادیه محمد صدیق نژاد، هیات مدیره از زحمات وی تقدیر کرده و انتخاب بازرسان اتحادیه برای مدت یکسال در مجمع برگزار می شود. همچنین انتخابات ترمیمی هیات مدیره برای مشخص شدن دو عضو علی البدل هیات مدیره نیز از دیگر مواردی است که در دستور کار مجمع عمومی قرار دارد.

بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل اخیر سینمای ایران و تصمیم گیری پیرامون خط مشی اتحادیه نیز بخش پایانی مجمع عمومی اتحادیه خواهد بود. دبیر اتحادیه حضور اعضای این تشکل صنفی را در مجمع عمومی الزامی دانست و تاکید کرد: حضور نمایندگان اعضا صرفا با ارائه معرفی نامه رسمی ممهور به آرم شرکت ویدئو رسانه امکان پذیر خواهد بود.

اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی ) ایران از تشکل های صنفی دارای مجوز اتاق بازرگانی ایران بوده و تمام فعالان بخش خصوصی شبکه سینمای خانگی کشور شامل موسسات ویدئو رسانه و شرکتهای توزیع و پخش مویرگی از جمله  اعضای این تشکل هستند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید