عرضه فیلم ویدیویی خوش ساخت تنگنا ساخته علیرضه بذرافشان نشان داد که همه تولیدات ویدیویی را نباید به یک چوب راند و به نمونه آثار قابل تامل در این زمینه هم باید گوشه چشمی داشت. بذر افشان که بیشتر سابقه کار در تلویزیون را دارد، در تنگنا پرداخت هنرمندانه ای به موضوع تکراری قاچاق مواد مخدر و بازی دزد و پلیس دارد. اگر چه عنوان فیلم در خاطر بینندگان فیلم امیرنادری را تداعی می کند اما حاصل زحمات گروه سازنده و بازی خوب شهاب حسینی شائبه سوء استفاده از کار نادری را به ذهن متبادر نمی کند. ناشر این اثر موسسه قرن جدید است.
۶ comments
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
گره بسته اکران نوروزی در روزهای پایانی سال
با اینکه چهارشنبه ۲۴ اسفند زمان اکران فیلمهای نوروز ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با یک روز تاخیر این رویداد در ۲۵ اسفند محقق شد. بررسی صورت گرفته نشان داد که تا عصر روز ۲۵ اسفند در سایت «سمفا» یعنی سامانه مدیریت فروش و...
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
ضمن موافقت با نظر شما در خصوص کیفیت متفاوت این فیلم با سایر آثار ویدئویی عرضه شده در شبکه، در مورد قیمت پشت جلد این فیلم باید بگویم از انصاف به دور است قیمت فیلم های سینمایی و ویدئویی (مخصوصا تولید صدا و سیما) یکسان باشد.
داریم در بین آثار سینمایی فیلم هایی را که باید گفت صد رحمت به فیلم های ویدیویی. بنارا بر کیفیت اثر بگذار نه فرمت ساخت.
علی الظاهر سیاست موسسات ویدئورسانه بر این شده است که تمام محصولات با هر نوع کیفیت و هر نوع ساختی را با یک قیمت یکسان (در حال حاضر ۲۵۰۰ تومان) بفروش برسانند در حالیکه به نظر می رسد قیمت محصولات باید تابعی از محتوی و کمیت آنها باشد.
فرشاد جان شما که دستت تو خرجه و از هزینه تمام شده محصول با خبری فرض بر این بگذار که ۲۵۰۰ تومان در سال ۹۱ کف قیمت کالاست.
فرض شما بیراه و غیرمنطقی نیست. انواع هزینه های موسسات افزایش پیدا کرده است و طبیعی است که با قیمت های پیشین بایستی خداحافظی کرد. مشکل با مصرف کننده است که از یکسو با افزایش قیمت سایر کالاها کنار آمده ولی کالای فرهنگی را جدا می بیند و از سوی دیگر گرفتار وسوسه دلالان و سودجویانی است که کلکسیونی از فیلم های جدید را در دی وی دی های ۱۰۰۰ تومانی به او پیشنهاد می کنند.
فرشاد اگر قیمت فیلم به هزار تومان هم که کاهش پیدا کند، بازهم دست پیش را دزدان دارند چون چهار تا فیلم را هزار تومان جار می زنند.!