علی معلم در یادداشت تازه خود اعتقاد دارد، نسبت امروز سینما با نمایش خانگی در ایران تداعی کننده، تبدیل شدن اقتصاد عمده فروشی به اقتصاد دستفروشی است. وی تصریح می کند وقتی اقتصاد کلان آسیب می بیند اجزای این اقتصاد هم درگیر بحران می شوند. بازیگران و عوامل سینما از اجزای یک کل بزرگ هستند و آنچه در این بحران باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بقای اصل سینماست. متن کامل این تحلیل را در اینجا بخوانید. کد ۴۴۹
شما همچنین دوست خواهید
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
0 بازدید
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
0 بازدید
این جایزه تعلق نمیگیرد به ….
انجمن ویرایش و درست نویسی برای چهارمین بار فیلم متناسب با معیارهای خود را از بین فیلمهای راهیافته به چهلو یکمین جشنواره فیلم فجر برگزید و جایزه فارسینا را به آن داد. این جایزه در اصل به خاطر رعایت اصول و قواعد درست...
0 بازدید
اضافه کردن نظر