بعد از کوچ عموپورنگ از شبکه اول سیما و حضور وی در شبکه نمایش خانگی، استقبال نسبتاٌ خوبی از هنرنمایی زوج هنری مورد علاقه بچه های ایران یعنی عموپورنگ و امیر محمد به عمل آمد. مسلم اقاجانزاده تهیه کننده برنامه های عموپورنگ که به دلایلی کار در شبکه اول سیما را تمام شده قلمداد می کرد، در فاصله زمانی توافق با مدیران شبکه دوم سیما سرمایه گذاری در شبکه نمایش خانگی را برای کسب تجربه و محک زدن بازار این رسانه در پیش گرفت. او همانند تعداد دیگری از تهیه کنندگان سیما به مدیران سیما نشان داد که علیرغم همه انحصارات موجود در تولید و پخش برنامه های تلویزیونی کشور عرصه های دیگری – ولو محدودتر -پذیرای چهره های مشهور هنری هستند. حال که خوشبختانه کودکان ایران زمین می توانند از تابستان سالجاری هنرمندان محبوبشان را در قاب سیما دوباره نظاره کنند، خوشحالیم که شبکه نمایش خانگی به قدر وسع و ظرفیت خود مجالی را برای تعامل بهتر برنامه سازان با شبکه های تلویزیونی فراهم ساخته است تا از این طریق برنامه سازان شرایط بهتری را پیش روی خود ببینند. کد خبر ۳۶۵
شما همچنین دوست خواهید
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
0 بازدید
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
0 بازدید
بسته محتوایی سکوهای نمایشی برای نوروز تلویزیون
در تعطیلات نوروزی هر سال تلویزیون دست از دل برمیدارد و چند عنوان فیلم سینمایی ایرانی را برای پخش از شبکههای مختلف میخرد. فیلمهای منتخب صددرصد با ضوابط پخش تلویزیون همخوانی ندارد اما با این حال مدیران سیما غمض عین...
0 بازدید
اضافه کردن نظر