بعد از کوچ عموپورنگ از شبکه اول سیما و حضور وی در شبکه نمایش خانگی، استقبال نسبتاٌ خوبی از هنرنمایی زوج هنری مورد علاقه بچه های ایران یعنی عموپورنگ و امیر محمد به عمل آمد. مسلم اقاجانزاده تهیه کننده برنامه های عموپورنگ که به دلایلی کار در شبکه اول سیما را تمام شده قلمداد می کرد، در فاصله زمانی توافق با مدیران شبکه دوم سیما سرمایه گذاری در شبکه نمایش خانگی را برای کسب تجربه و محک زدن بازار این رسانه در پیش گرفت. او همانند تعداد دیگری از تهیه کنندگان سیما به مدیران سیما نشان داد که علیرغم همه انحصارات موجود در تولید و پخش برنامه های تلویزیونی کشور عرصه های دیگری – ولو محدودتر -پذیرای چهره های مشهور هنری هستند. حال که خوشبختانه کودکان ایران زمین می توانند از تابستان سالجاری هنرمندان محبوبشان را در قاب سیما دوباره نظاره کنند، خوشحالیم که شبکه نمایش خانگی به قدر وسع و ظرفیت خود مجالی را برای تعامل بهتر برنامه سازان با شبکه های تلویزیونی فراهم ساخته است تا از این طریق برنامه سازان شرایط بهتری را پیش روی خود ببینند. کد خبر ۳۶۵
شما همچنین دوست خواهید
ارزش گفتگو با رئیس سازمان سینمایی در چیست؟
رئیس سازمان سینمایی از معدود دولتمردانی است که برای اولین بار با یک رسانه منتقد به گفتگو نشسته است. ارزش گفتگوی رئیس سازمان سینمایی در این است که او صریح و بدون لکنت جواب سوالات را داده است و چیزی را در ابهام و لفافه...
0 بازدید
پنهان شدن پشت برودبند
یکی از توجیهاتی که مدیران صداوسیما در این سالها برای ریزش مخاطب بیان میکنند، تحولات فناوری از جمله افزایش ضریب نفوذ اینترنت و تغییر سبک الگوی مصرف رسانهای مخاطبان است. این ادعا از زبان مجری/کارشناس برنامه زنده...
0 بازدید
تجربه مدیریتی، متقاضیان را در صف دریافت مجوز معطل نکنیم
این روزها انتقاد از صداوسیما به خاطر صدور نزدیک به ۵۰۰ مجوز فعالیت به سکوهای نمایش فیلم وسریال در فضای مجازی شدت گرفته است. برخی از رسانهها و منتقدان این اقدام را به رکوردشکنی در صدور مجوز به رسانههای برخط ویدیوی...
0 بازدید
اضافه کردن نظر