در بازار فیلم امسال که در برج میلاد و همزمان با سی امین جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است، تعدادی از موسسات ویدیو رسانه حضور دارند. در این بازار موسسات هفت، هنرهای تصویری سوره، پارس ویدیو، رسانه های تصویری، قرن جدید، تصویر دنیای هنر، ریز موج، جهان تصویر، سینما ۲۴ و رسانه آسیا حضور دارند. به موجب این گزارش در حالی که انجمن صنفی موسسات تولید فیلم های ویدیویی در بازار فیلم تهران دارای غرفه می باشد، اتحادیه موسسات ویدیو رسانه و انجمن صنفی موسسات ویدیو رسانه در این بازار حضور ندارد. به روال معمول چنین بازارهایی محلی برای گفتگو، دیدار و اشنایی شرکت های ایرانی و خارجی است و توافقاتی کلی برای همکاری های بعدی صورت می گیرد. در بازار فیلم امسال تعداد پر شمار شرکت های لبنانی و اماراتی چشمگیر است که در بین آنها توزیع کننده های معتبر فیلم در خاورمیانه به چشم می خورند. غرفه اغلب موسسات در حالی با پوستر فیلم های سینمایی ایرانی تزیین شده است که آنها مالک حقوق خارج از کشور فیلم هایی که رایت ویدیویی آنها را خریده اند، نمی باشند.! این گزارش می افزاید بعضی از غرفه داران به خاطر ممنوعیت و سخت گیری برای ورود مهمانان فاقد کارت مخصوص به محل برگزاری بازار گله مند هستند و عقیده دارند اینگونه برخوردها سبب بی رونقی بازار می شود. کد خبر ۲۴۴
شما همچنین دوست خواهید
پژوهشهای کاربردی نیاز امروز سینما
استفاده بهینه از منابع و ظرفیتهای موجود، از جمله مشارکت پژوهشگاه به عنوان واحدی کاملا تخصصی میتواند راه میانبری برای رسیدن به هدف قلمداد شود. سازمان امور سینمایی طی فراخوانی اولویتهای پژوهشی خود را برای سالجاری...
0 بازدید
اکران روی دور کند
انتظار میرود با وجود دو مرجع صنفی و دولتی برای نظم و نسق دادن به اکران، روند اکران فیلمها سرعت و آهنگ بهتری داشته باشد و با اعلام« برنامه آینده» و «بزودی» وقفهای در نمایش فیلمهای در نوبت اکران پدید نیاید. عدهای از...
0 بازدید
آرامش، نیاز امروز نمایش خانگی
.نمایش خانگی خوشبختانه در ایران سالهاست که راه خود را یافته است و نشانههای یک صنعت روپا و زنده را به نمایش گذاشته است . انتظار این بود که بعد از سالها آزمون و خطا امور مربوط به نمایش خانگی بسامان و قاعدهمند شود و روند...
0 بازدید
اضافه کردن نظر