از ابتدای سالجاری عناوین و فیلم های انگشت شماری در قاب دی وی دی منتشر و توزیع شده اند. کیفیت نازل مواد خام بعضی از قاب های تولید شده و نارضایتی خریداران و شرکت های پخش به سبب شکنندگی و عیب و ایرادات قاب هایی که شرکت های داخلی به بازار عرضه کرده اند، اگر چه در جای خود حائز اهمیت است اما دلایل دیگری برای انصراف موسسات ویدیو رسانه و شرکت های پخش از قراردادن محصول در قاب پلاستیکی وجود دارد که به موجب یک پرس و جو و بررسی میدانی به آن اشاره می شود. در نزد خریداران و مخاطبان شبکه، زندگی آپارتمانی و کمبود و محدودیت فضا حکم می کند که از فضای موجود استفاده بهینه صورت گیرد و ورود هر کالا و وسیله تازه ای تابعی از آراستگی محیط زندگی آنها باشد. از زمان طراحی و تولید انواع کیف ها برای نگهداری لوح فشرده، بسیاری از مصرف کنندگان ترجیحا" فیلم ها ونرم افزارهای مورد استفاده خود را درون کیف ها یا محفظه های مشابهی نگه داشته و قید نگهداری هر گونه قاب یا پاکت مقوایی را می زنند. برای موسسات نیز استفاده از قاب هزینه ای تقریبا" دو برابر پاکت یا اصطلاحا" ولت را به آنها تحمیل کرده و از آن مهمتر انبار کالا در درون قاب فضای بیشتری را به خود اختصاص داده و به همان نسبت کار نقل و انتقال را با دشواری بیشتری همراه می سازد. بر همین سیاق در فروشگاه ها نیز عرضه محصول در قاب مانع از آن می شود که عناوین بیشتری بر پیشخوان ها بنشینند.
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
گره بسته اکران نوروزی در روزهای پایانی سال
با اینکه چهارشنبه ۲۴ اسفند زمان اکران فیلمهای نوروز ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با یک روز تاخیر این رویداد در ۲۵ اسفند محقق شد. بررسی صورت گرفته نشان داد که تا عصر روز ۲۵ اسفند در سایت «سمفا» یعنی سامانه مدیریت فروش و...
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
بسته محتوایی سکوهای نمایشی برای نوروز تلویزیون
در تعطیلات نوروزی هر سال تلویزیون دست از دل برمیدارد و چند عنوان فیلم سینمایی ایرانی را برای پخش از شبکههای مختلف میخرد. فیلمهای منتخب صددرصد با ضوابط پخش تلویزیون همخوانی ندارد اما با این حال مدیران سیما غمض عین...
متاسفانه در کشور ما در بخش بسته بندی به کالای خود ارزشی قائل نیستیم و بهانه هائی مانند تیر موضوع قاب بدون استفاده و یا جاگیری اضافی در محیط خانه و یا هزینه اضافی در امر تولید و غیره
ای کاش ما هم همانند کشورهای دیگر از سود کالای خود کاسته و ذره ای به کالای خود اهمیت داده و کالا را در بسته بندی شکیل و ماندگاری طولانی در دست مشتریان خودقرار می دادیم