به موجب پیش بین های صورت گرفته در بازار فیلم امسال که در جنب سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار می شود، موسسات ویدیو رسانه حضور پر رنگی خواهند داشت. در سال های گذشته غیر از دو تا سه موسسه خصوصی، کمتر موسسه ای علاقمند به شرکت در بازار بود. به گفته دبیر اتحادیه موسسات ویدیو رسانه چنانچه از سوی دبیر جشنواره تسهیلات ویژه ای برای حضور موسسات در نظر گرفته شود، متقابلا" موسسات با اجرای برنامه های ویژه، گرمی خاص به بازار خواهند بخشید. به موجب این گزارش در اغلب بازارهای فیلم فرصت برای اشنایی ایجاد می شود. همچنین انجام توافقات کلی حول خرید و فروش فیلم بین تهیه کنندگان و توزیع رایت فیلم ها از کشورهای مختلفی که در شهر میزبان حضور دارند، از جمله دستاوردهای برپایی بازار فیلم است. با راه اندازی واحد امور بین الملل در ستاد معاونت سینمایی و تشدید و تمرکز فعالیت های بازرگانی و تولیدی برای معرفی توانمندی های سینمای ایران در موسسه رسانه های تصویری، پیش بینی می شود بازار فیلم امسال تفاوت های بارزی با سال های گذشته داشته باشد.
شما همچنین دوست خواهید
ارزش گفتگو با رئیس سازمان سینمایی در چیست؟
رئیس سازمان سینمایی از معدود دولتمردانی است که برای اولین بار با یک رسانه منتقد به گفتگو نشسته است. ارزش گفتگوی رئیس سازمان سینمایی در این است که او صریح و بدون لکنت جواب سوالات را داده است و چیزی را در ابهام و لفافه...
0 بازدید
شهرک سینمایی دیجیتال دقیقا چیست؟
شهرک جدید سینمایی با پسوند دیجیتال اگر گامی در راستای پر کردن خلاء پارهای از خدمات مورد نیاز و زنجیره ارزش در سینما باشد ستودنی است. در غیر اینصورت این طرح هم به فهرست طرحهای ناکام و جوانمرگ شده دولتهای قبلی افزوده...
0 بازدید
پنهان شدن پشت برودبند
یکی از توجیهاتی که مدیران صداوسیما در این سالها برای ریزش مخاطب بیان میکنند، تحولات فناوری از جمله افزایش ضریب نفوذ اینترنت و تغییر سبک الگوی مصرف رسانهای مخاطبان است. این ادعا از زبان مجری/کارشناس برنامه زنده...
0 بازدید
اضافه کردن نظر