بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حالی روز گذشته به پایان رسید که باز هم از مدیران موسسات ویدو رسانه به عنوان حامیان سینمای ایران، دعوتی برای شرکت در جشنواره به عمل نیامد. چند روز قبل از برگزاری جشنواره طی تماس با مدیر عامل فارابی – دبیر جشنواره – و قائم مقام ایشان ضرورت حضور نمایندگان جامعه ویدیو رسانه کشور به آن دو یادآوری شد اما متاسفانه اعتنایی به این تذکر نشد. همانطور که پیشتر نیز گفته شده است توقع و انتظارات بعضا" نامعقول منتقدان ار موسسات ویدیو رسانه در زمینه خرید رایت فیلم ایرانی، با بی مهری به این صنف همراه شده است و در جشن ها و مناسبت های ملی کمتر سراغی از صنفی که در واقع اصلی ترین حامی مالی سینمای ایران هستند، گرفته می شود. بر اساس این گزارش تنها رد پای شبکه ویدیویی در جشنواره کودک، نسخه ویدیویی فیلم های مناسب کودکان در دهها هزار بسته فرهنگی تهیه شده بود. فیلم های کلاه قرمزی محصول پارس ویدیو، بیشترین عنوان خریداری شده را برای قرار گرفتن در بسته های اهدایی به خود اختصاص داده بود.
شما همچنین دوست خواهید
ادامه واکنش ها به نظارت و مدیریت صداوسیما بر محتوا در فضای مجازی
پس از آنکه حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهینشهر در مجلس شورای اسلامی از مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس درباره مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی به وسیله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد، شاهد واکنشهای گوناگونی بودیم. وزیر...
0 بازدید
ضمیمه تحلیلی برای یک سریال
آنچه که این پشت صحنه را از نمونه های مشابه متمایز میکند، گفتگو و صحبت با عواملی به جز دست اندرکاران فیلم است و شخصیتهای سیاسی اجتماعی در باره مفاهیم پربسامدی مثل آقازادگی دیدگاههایشان را مطرح میکنند
0 بازدید
پراکندگی فیلمهای ایرانی در بین رسانههای آنلاین
در آینده ممکن سامانههای دیگری فعالیت خود را با انتشار اختصاصی و انحصاری فیلم یا سریال ایرانی آغاز کنند که بدین ترتیب پراکندگی و توزیع محتوای ایرانی بیش از گذشته رخ خواهد داد
0 بازدید
اضافه کردن نظر