در اولین دیدار و گفتگوی صمیمانه و البته بی پرده با مدیران موسسات ویدیو رسانه کشور ، حرف ها و صحبت هایی را ردو بدل کردیم . احساسم این بود ، شفاف و صریح انتظاراتم را از آنها بیان کنم و فارغ از تعارفات معمول ، رک و پوست کنده برنامه های خودمان و اقداماتی را که پرداختن به آن زیبنده موسسات است ، باآنها در میان بگذارم . فعلا نتیجه این شد تا خدا چه خواهد .
شما همچنین دوست خواهید
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
0 بازدید
بسته محتوایی سکوهای نمایشی برای نوروز تلویزیون
در تعطیلات نوروزی هر سال تلویزیون دست از دل برمیدارد و چند عنوان فیلم سینمایی ایرانی را برای پخش از شبکههای مختلف میخرد. فیلمهای منتخب صددرصد با ضوابط پخش تلویزیون همخوانی ندارد اما با این حال مدیران سیما غمض عین...
0 بازدید
منهای تیتراژ
همه تعاریفی که برای یک تیتراژ استاندارد سراغ داریم، در نمونههای اخیر سریالهای غیرتلویزیونی مصداق ندارد و در بین تیم سازنده طراح تیتراژ کلا حذف شده است. در سریالهای غیرتلویزیونی ایرانی که اخیرا در بعضی از سکوهای...
0 بازدید
اضافه کردن نظر