با اتحاد و همکاری شرکت پخش فیلمیران، پخش گلرنگ و موسسه ویدیو رسانه فیلمسازان جوان، عرضه فیلم های سینمایی ایرانی به شبکه در ماههای آینده شتاب بیشتری به خود می گیرد. اگر چه نتیجه اولین همکاری این سه تن به عرضه نسخه نه چندان با کیفیت فیلم ورود آقایان ممنوع منتهی گردید و با انتقادات زیادی مواجه شد اما دورخیز گروه برای خرید رایت دیگر آثار مطرح امسال سینمای ایران گواه ادامه همکاری آنها برای سر و شکل دادن به یک کنسرسیوم واقعی است. مرهم و آقا یوسف بزودی از سوی همین تشکل به بازار شبکه نمایش خانگی ارائه می شود. ناظران بر این عقیده اند که تا پایان سال رقابت بر سر خرید بیشترین عناوین ایرانی بین موسسه رسانه های تصویری و فیلمسازان جوان خواهد بود.
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
گره بسته اکران نوروزی در روزهای پایانی سال
با اینکه چهارشنبه ۲۴ اسفند زمان اکران فیلمهای نوروز ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با یک روز تاخیر این رویداد در ۲۵ اسفند محقق شد. بررسی صورت گرفته نشان داد که تا عصر روز ۲۵ اسفند در سایت «سمفا» یعنی سامانه مدیریت فروش و...
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
شرکتهای مورد اشاره آیا حق رایت اثر را از تهیه کننده میخرند یا اینکه بصورت تیراژی با تهیه کننده قرار داد بسته و فقط کار پخش را انجام می دهند اگر کار بصورت تیراژی باشد که هنر نکردند باید حق رایت را با قیمت بالا بخرند تا بفهمند کار کردن در شبکه نمایش خانگی چقدر سخت هست . متاسفم از موسسات ویدئو رسانه که آنها هم با طناب خودشان در چاهی که خودشان با دست خودشان کندن گرفتار شدند اینجاست که میگویند دست بالای دست بسیار است