با اتحاد و همکاری شرکت پخش فیلمیران، پخش گلرنگ و موسسه ویدیو رسانه فیلمسازان جوان، عرضه فیلم های سینمایی ایرانی به شبکه در ماههای آینده شتاب بیشتری به خود می گیرد. اگر چه نتیجه اولین همکاری این سه تن به عرضه نسخه نه چندان با کیفیت فیلم ورود آقایان ممنوع منتهی گردید و با انتقادات زیادی مواجه شد اما دورخیز گروه برای خرید رایت دیگر آثار مطرح امسال سینمای ایران گواه ادامه همکاری آنها برای سر و شکل دادن به یک کنسرسیوم واقعی است. مرهم و آقا یوسف بزودی از سوی همین تشکل به بازار شبکه نمایش خانگی ارائه می شود. ناظران بر این عقیده اند که تا پایان سال رقابت بر سر خرید بیشترین عناوین ایرانی بین موسسه رسانه های تصویری و فیلمسازان جوان خواهد بود.
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
ادامه واکنش ها به نظارت و مدیریت صداوسیما بر محتوا در فضای مجازی
پس از آنکه حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهینشهر در مجلس شورای اسلامی از مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس درباره مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی به وسیله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد، شاهد واکنشهای گوناگونی بودیم. وزیر...
ضمیمه تحلیلی برای یک سریال
آنچه که این پشت صحنه را از نمونه های مشابه متمایز میکند، گفتگو و صحبت با عواملی به جز دست اندرکاران فیلم است و شخصیتهای سیاسی اجتماعی در باره مفاهیم پربسامدی مثل آقازادگی دیدگاههایشان را مطرح میکنند
برای آنهایی که میخواهند ادای «آفکام» را دربیاورند!
در ایران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این قدرت را ندارد که فضاهای فرکانسی بلااستفاده واگذار شده به صداوسیما را از آن پس بگیرد و مسئولیتهای قانونی وزارت ارشاد در امر نظارت برمحتوا نیز عملا به چالش کشیده شده است. بطوریکه به تازگی بر اساس خبر اعلام...
شرکتهای مورد اشاره آیا حق رایت اثر را از تهیه کننده میخرند یا اینکه بصورت تیراژی با تهیه کننده قرار داد بسته و فقط کار پخش را انجام می دهند اگر کار بصورت تیراژی باشد که هنر نکردند باید حق رایت را با قیمت بالا بخرند تا بفهمند کار کردن در شبکه نمایش خانگی چقدر سخت هست . متاسفم از موسسات ویدئو رسانه که آنها هم با طناب خودشان در چاهی که خودشان با دست خودشان کندن گرفتار شدند اینجاست که میگویند دست بالای دست بسیار است