با اتحاد و همکاری شرکت پخش فیلمیران، پخش گلرنگ و موسسه ویدیو رسانه فیلمسازان جوان، عرضه فیلم های سینمایی ایرانی به شبکه در ماههای آینده شتاب بیشتری به خود می گیرد. اگر چه نتیجه اولین همکاری این سه تن به عرضه نسخه نه چندان با کیفیت فیلم ورود آقایان ممنوع منتهی گردید و با انتقادات زیادی مواجه شد اما دورخیز گروه برای خرید رایت دیگر آثار مطرح امسال سینمای ایران گواه ادامه همکاری آنها برای سر و شکل دادن به یک کنسرسیوم واقعی است. مرهم و آقا یوسف بزودی از سوی همین تشکل به بازار شبکه نمایش خانگی ارائه می شود. ناظران بر این عقیده اند که تا پایان سال رقابت بر سر خرید بیشترین عناوین ایرانی بین موسسه رسانه های تصویری و فیلمسازان جوان خواهد بود.
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
نقاط عطف تاریخ ساخت سینما در اراک
در این یادداشت به مناسبت دومین «هفته مهر سینمای ایران» مرور دوبارهای بر نقاط عطف ساخت و اداره سینما در شهرستان اراک نمودهام. این یادداشت برگرفته از پژوهش تاریخ سینما دراستان مرکزی به قلم نگارنده است که با دادههای...
نقد گفتار، این پنجره برای تعطیلی بخش خصوصی در نمایش خانگی باز میشود؟
خبری با این مضمون منتشر شده است: پایان فعالیت بخش خصوصی در حوزه نمایش خانگی با تصویب برنامه هفتم توسعه خبر تعطیلی و توقف فعالیت بخش خصوصی در نمایش خانگی از سوی یکی از فعالان این حوزه به اعتبار بندی در لایحه برنامه هفتم...
بررسی فیلمنامه، بچههای طوفان
در این یادداشت فیلمنامه فیلم سینمایی «بچههای طوفان» مورد نقد و بررسی قرار گرفته است تا آسیبهایی که از ناحیه فیلمنامه به فیلم وارد شده است، مورد توجه قرار گیرد. به مناسبت سالگرد جنگ تحمیلی هشت ساله تلویزیون فیلم...
شرکتهای مورد اشاره آیا حق رایت اثر را از تهیه کننده میخرند یا اینکه بصورت تیراژی با تهیه کننده قرار داد بسته و فقط کار پخش را انجام می دهند اگر کار بصورت تیراژی باشد که هنر نکردند باید حق رایت را با قیمت بالا بخرند تا بفهمند کار کردن در شبکه نمایش خانگی چقدر سخت هست . متاسفم از موسسات ویدئو رسانه که آنها هم با طناب خودشان در چاهی که خودشان با دست خودشان کندن گرفتار شدند اینجاست که میگویند دست بالای دست بسیار است