وقفه دو ماهه در انتشار مجموعه برنامه ای تحت عنوان شبکه عمو پورنگ این حسن را داشته است تا گروه سازنده با توجه به تهدیدات و آسیب هایی که در شبکه متوجه تولیدات است، راههای تازه ای را برای جذب آکهی و حامیان مالی بیابند. توفیق نسبتا" خوب تهیه کننده _ حتی اگر آورده مالی قابل توجهی هم برای وی نداشته باشد _ شروع خوبی برای موفقیت های بعدی است. بی تردید استقبال مخاطب از برنامه که چندان دور از انتظار هم نیست، انگیزه ورود صاحبان سرمایه و آگهی را به پروژه تشدید خواهد کرد و اقتصادی شدن آن را در پی می آورد. با مشاهده سری اول شبکه عمو پورنگ در روزهای آینده وضوح بیشتری به این تلقی بخشیده خواهد شد. پس تا آن روز
شما همچنین دوست خواهید
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
0 بازدید
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
0 بازدید
بسته محتوایی سکوهای نمایشی برای نوروز تلویزیون
در تعطیلات نوروزی هر سال تلویزیون دست از دل برمیدارد و چند عنوان فیلم سینمایی ایرانی را برای پخش از شبکههای مختلف میخرد. فیلمهای منتخب صددرصد با ضوابط پخش تلویزیون همخوانی ندارد اما با این حال مدیران سیما غمض عین...
0 بازدید
اضافه کردن نظر