اگر به عناوین منتشر شده موسسه رسانه های تصویری در ماههای اخیر توجه کرده باشید، تاکید بر اهدای جایزه بیش از همیشه مورد تاکید قرار گرفته است. درج و جانمایی لوگوی ویژه ای برای اعلام دو دستگاه پراید به برندگان خوش شانس بر روی جلد محصول بی تردید نگاه بیننده را به خود می خواند. جای امیدواری است که موسسه تاکنون در تعیین جایزه از خودروهای ساخت داخل فراتر نرفته است و فعلا" قول پراید را به برندگان داده است. البته واضح و مبرهن است که ارائه گزارش از برندگانی که تاکنون موفق به دریافت جایزه شده اند، اطمینان و باور خریدار را به خوش قولی موسسه افزایش خواهد داد. اخیرا" یکی از خوانندگان این وب سایت با ارسال خبری ادعا کرده است، وقتی برنده جایزه یکی از فیلم های ویدیویی شده است، طی تماسی از سوی تهیه کننده و کارگردان اثر سی هزار تومان از وی طلب کرده اند.!
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
گره بسته اکران نوروزی در روزهای پایانی سال
با اینکه چهارشنبه ۲۴ اسفند زمان اکران فیلمهای نوروز ۱۴۰۲ اعلام شده بود، اما با یک روز تاخیر این رویداد در ۲۵ اسفند محقق شد. بررسی صورت گرفته نشان داد که تا عصر روز ۲۵ اسفند در سایت «سمفا» یعنی سامانه مدیریت فروش و...
گشوده شدن پرونده تازه برای نمایش خانگی
ماهنامه فیلم اولین بار در سال ۱۳۹۰ و در دوران اوج گیری شبکه نمایش خانگی و عرضه نخستین سریالهای اختصاصی آن و رقابت موسسات ویدیو رسانه برای خرید رایت فیلم ایرانی موضوع کتاب سال خود را به نمایش خانگی و مسائل و موضوعات...
نمایش تلویزیونی سه فیلم قبل از اکران عمومی در نوروز
پنجشنبه ۲۵ اسفند شبکه ۲ با پخش تیزر فیلمهای سینمایی ایرانی؛ هوک، شماره ۱۰ و های پاور نوید نمایش آنها در ایام نوروز را داد. هر سه فیلم اولین بار در بخش رقابتی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نشان داده شدند و در بین آنها...
جناب آقای فروتن اینجانب و شما میدانیم اینها اهرمی است جهت جذب مشتری و اعلام جوایز مانند مهریه ای هست که در موقع عقد تعین می کنند بعد میگویند مهریه را کی داد و کی گرفت وگرنه در آشفتگی بازار و میزان تولیدو تیراژ فروش مگر سودی باقی می ماند جهت جوایز