اگر به عناوین منتشر شده موسسه رسانه های تصویری در ماههای اخیر توجه کرده باشید، تاکید بر اهدای جایزه بیش از همیشه مورد تاکید قرار گرفته است. درج و جانمایی لوگوی ویژه ای برای اعلام دو دستگاه پراید به برندگان خوش شانس بر روی جلد محصول بی تردید نگاه بیننده را به خود می خواند. جای امیدواری است که موسسه تاکنون در تعیین جایزه از خودروهای ساخت داخل فراتر نرفته است و فعلا" قول پراید را به برندگان داده است. البته واضح و مبرهن است که ارائه گزارش از برندگانی که تاکنون موفق به دریافت جایزه شده اند، اطمینان و باور خریدار را به خوش قولی موسسه افزایش خواهد داد. اخیرا" یکی از خوانندگان این وب سایت با ارسال خبری ادعا کرده است، وقتی برنده جایزه یکی از فیلم های ویدیویی شده است، طی تماسی از سوی تهیه کننده و کارگردان اثر سی هزار تومان از وی طلب کرده اند.!
۱ نظر
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
شما همچنین دوست خواهید
نقد گفتار، این پنجره برای تعطیلی بخش خصوصی در نمایش خانگی باز میشود؟
خبری با این مضمون منتشر شده است: پایان فعالیت بخش خصوصی در حوزه نمایش خانگی با تصویب برنامه هفتم توسعه خبر تعطیلی و توقف فعالیت بخش خصوصی در نمایش خانگی از سوی یکی از فعالان این حوزه به اعتبار بندی در لایحه برنامه هفتم...
بررسی فیلمنامه، بچههای طوفان
در این یادداشت فیلمنامه فیلم سینمایی «بچههای طوفان» مورد نقد و بررسی قرار گرفته است تا آسیبهایی که از ناحیه فیلمنامه به فیلم وارد شده است، مورد توجه قرار گیرد. به مناسبت سالگرد جنگ تحمیلی هشت ساله تلویزیون فیلم...
ارزش گفتگو با رئیس سازمان سینمایی در چیست؟
رئیس سازمان سینمایی از معدود دولتمردانی است که برای اولین بار با یک رسانه منتقد به گفتگو نشسته است. ارزش گفتگوی رئیس سازمان سینمایی در این است که او صریح و بدون لکنت جواب سوالات را داده است و چیزی را در ابهام و لفافه...
جناب آقای فروتن اینجانب و شما میدانیم اینها اهرمی است جهت جذب مشتری و اعلام جوایز مانند مهریه ای هست که در موقع عقد تعین می کنند بعد میگویند مهریه را کی داد و کی گرفت وگرنه در آشفتگی بازار و میزان تولیدو تیراژ فروش مگر سودی باقی می ماند جهت جوایز