علیرغم آنکه استفاده از شیوه های جذاب تبلیغی و اطلاع رسانی برای معرفی هر چه بهتر محصولات شبکه مورد تاکید قرار گرفته است و نوآوری های موسسات و شرکت های پخش نادیده گرفته نشده است، با این وجود هنوز خبرهایی از توسل به ادعاهای نادرست و غلط در زمان انتشار فیلم ها به چشم می خورد. توسل به عبارتی نظیر آزاد شدن فیلم توقیف شده، تحسین شده در مجامع و محافل سینمایی، با حضور جمع زیادی از ستارگان سینمای ایران و یا فیلمی که اجازه اکران در سینماها نیافت، وعده اهدای جوایز – که هیچ فقط داده نمی شود- و .. جز آنکه سلب اعتماد عمومی را به دنبال دارد ، شرعا" نیز مصداق تدلیس و غش در معامله به حساب می آید. ناگفته نماند که تبلیغات انحرافی مورد اشاره هنگام ارائه مواد تبلیغی برای اخذ مجوز قید نمی گردد و چنین ادعاهایی در اعلاناتی که بطور غیر مجاز چاپ می شوند، دیده شده است. به همین منظور مقرر شده است ضمن برخورد با متخلفین به محض مشاهده اقدامات اغواگر و گمراه کننده، سوابق در پرونده آنها ثبت و ضبط گردد. خدا کند این خبر صحت نداشته باشد
شما همچنین دوست خواهید
ادامه واکنش ها به نظارت و مدیریت صداوسیما بر محتوا در فضای مجازی
پس از آنکه حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهینشهر در مجلس شورای اسلامی از مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس درباره مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی به وسیله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد، شاهد واکنشهای گوناگونی بودیم. وزیر...
0 بازدید
ضمیمه تحلیلی برای یک سریال
آنچه که این پشت صحنه را از نمونه های مشابه متمایز میکند، گفتگو و صحبت با عواملی به جز دست اندرکاران فیلم است و شخصیتهای سیاسی اجتماعی در باره مفاهیم پربسامدی مثل آقازادگی دیدگاههایشان را مطرح میکنند
0 بازدید
پراکندگی فیلمهای ایرانی در بین رسانههای آنلاین
در آینده ممکن سامانههای دیگری فعالیت خود را با انتشار اختصاصی و انحصاری فیلم یا سریال ایرانی آغاز کنند که بدین ترتیب پراکندگی و توزیع محتوای ایرانی بیش از گذشته رخ خواهد داد
0 بازدید
اضافه کردن نظر