کلاهی به نام کلاه قرمزی

آنچه که این روزها به اسم کلاه قرمزی جام جهانی ۲۰۱۴ در بازار توزیع شده است، ملغمه ای است که جز سلب اعتماد مخاطب حاصل دیگری در برندارد.

لوح فشرده این برنامه با تیتراژ کلاه قرمزی ۹۳ شروع می شود و با چند آیتم بی ارتباط با یکدیگر به سرانجام می رسد. یعنی بیننده خصوصاً اگر کودک و نوجوان باشد می ماند که این چه بازی ویرانگری است که با او شده است؟

همه کسانی که کنجکاوانه به دنبال تماشای سلسله موقعیت هایی از درگیر شدن عروسک های دوست داشتنی با پدیده جام جهانی هستند، بد جوری از محصول موجود جا می خورند و احساس غبن به آنها دست می دهد؟

به نظرم بیش از آنکه تهیه کننده و یا سازندگان این برنامه مقصر باشند، شورای بازبینی باید پاسخگوی اجازه انتشار به محصولی بی ربط با عنوان آن باشد.

مردم نشان داده اند بد جوری اینگونه رفتارهای غیر صادقانه را پاسخ می دهند.!  

به اشتراک بگذارید
سعید رجبی فروتن
سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مقاله‌ها: 3787

یک دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.