پوسترهای بی هویت

ناشرانی که با صرف هزینه به معرفی محصولشان در بازار می پردازند، علی الاصول سوای معرفی هنرمندانه اثری که قابلیت و اجازه انتشار یافته است، باید هویت خود را نیز به عنوان ناشر و موزع اثر آشکار سازند.

پدیده نوظهوری که این روزها به مدد عرضه فله ای انیمشن در بازار ویدیوی کشور مشاهده می شود، پوسترهای قد و نیم قدی است که از راه رسیدگان عامدانه یا غفلتاً از درج نام خود در پوستر خودداری می کنند و برای مخاطب این مطلب پنهان می ماند که ناشر چنین آثاری کیست.؟

تماشای چنین اعلاناتی، ظن و گمان دیگری را که در ذهن تقویت می کند، عدم دریافت مجوز انتشار برای چاپ و نصب آنهاست. زیرا مرجع نظارتی در اینگونه موارد بر هویت حقیقی یا حقوقی ناشر تاکید داشته و بر درج آن اصرار می ورزد.

احتمال آخر این است که ناشر محصول به رسم تواضع و برای پرهیز از ریا، اصراری بر معرفی خود نداشته است.!

به اشتراک بگذارید
سعید رجبی فروتن
سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مقاله‌ها: 3774

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.