درباره نویسنده

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مطالب مرتبط

2 Comments

  1. 1

    طهماسبی

    این به قول شما گاف دنیای هنر  مربوط به زمان حال نیست در سالهای دورتر مثلا بین سالهای 85 تا 92 همینشه بین موسسات ویدئو رسانه معمول بوده و کار عجیبی نیست مخصوصا در نسخه های تجدید تولید و چاپ پوستر و لیبل فیلم همیشه این اتفاق می افتاده ولی با این تفاوت که در حال حاضر به نظر چیزی عجیب است!!  میتوانید در آرشیو واحد نمایش خانگی سمعی بصری نمونه های بسیاری مشاهده کنید 

    پاسخ دادن
    1. 1.1

      امین

      با سلام مجدد .

      آقای طهماسبی عزیز ، بنده کاملاً به خاطر دارم ، و همانطور که گفتم سرآمد موسسات در این قبیل موارد هم موسسه فانوس خیال بود! اما دیگر آن دوره و زمانه به سر آمده و هر مشتری می تواند با گوشی همراه هوشمندی که در اختیار دارد ظرف چند ثانیه به اطلاعات واقعی درباره فیلم دسترسی پیدا کند . الان شبکه نمایش خانگی بیش از هر زمان دیگری نیازمند کیفیت و صداقت است تا بیش از این مورد بی اعتمادی مشتریان قرار نگیرد . فکر نمی کنم بازبینی طراحی انجام گرفته توسط گرافیست های مربوطه بیشتر از چند دقیقه وقت بگیرد . اشتباه سهوی را یک بار و دو بار می توان توجیه کرد ، پس از آن می شود تقلب و غش در معامله که حرام است و هر مشتری که بخاطر این اطلاعات غلط فیلم را خریداری کند صرف نظر از اینکه از محتوای فیلم راضی باشد یا نه ، پولش برای فروشنده و تولید کننده حرام است!

      با تشکر و التماس دعا .

      پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق برای روزانه‌های سینمایی محفوظ است

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند:
دانلود فایل لایه باز/a>